Gyakran ismételt kérdésel

A kiválasztott termék adatlapján a kosárba teszem gombra kattintva a termék a termék bekerül a virtuális bevásárlókocsiba. Az oldal jobb felső sarkában a kosár  ikon után a tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával jutunk a fizetési oldalra. A számlázási és szállítási adatok kitöltése után már csak a termék kiszállításának a módját kell kiválasztani.

Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-6 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben sms-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldd el rendelésed online és Kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától és a szállításkor fontos egyéb paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összességének ismeretében tudjuk kalkulálni, ezért a kiválasztott termékekre vonatkozó szállítási díjat a kosárba belépve lehet folyamatosan megtekinteni a megrendelést megelőzően is.

Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.

A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok!